YAYA Kombucha breidt uit naar België met Pakketpartner en Trunkrs

Ken jij het drankje kombucha al? Deze verfrissende dorstlesser is een natuurlijk gefermenteerde drank gemaakt van thee. Kombucha wordt al duizenden jaren gedronken door mensen uit vele culturen en is snel in populariteit aan het toenemen in Europa en Amerika. En daarmee ook in Nederland en België. We spraken met Charlotte Krijger, mede-oprichtster van YAYA.. lees meer

Kantoor gesloten i.v.m. Koningsdag

Op dinsdag 27 april is ons kantoor gesloten in verband met Koningsdag. Uiteraard kunt u een e-mail sturen naar info@pakketpartner.nl bij een storing of andere zaken die niet kunnen wachten.

Printnode storing

Door een recente Windows update kan het voorkomen dat sommige labels niet helemaal worden geprint met Printnode. Soms alleen de barcode en wat lijntjes. In de recente update van Windows op 18 maart is dit opgelost. Wij adviseren om Windows te updaten. Meer informatie over Windows Update KB5001648 kan je hier vinden.

Belangrijke informatie ivm nieuwe lockdown

Minister-president Rutte heeft vanavond een “harde lockdown” aangekondigd. Een van de maatregels is dat niet-essentiële winkels tot en met 19 januari 2021 dicht moeten blijven. Servicepunten voor het ontvangen en versturen van pakketten mogen open blijven, maar de verwachting is dat veel servicepunten alsnog dicht zullen gaan. Overweeg daarom om levering bij afhaalpunten in de.. lees meer

Packaly

Verzend volledig CO2 neutraal en super snel in de grote steden van Nederland *. Schakel de Packaly module eenvoudig in op je Pakketpartner dashboard. Packaly kan aan mooie aanvulling zijn naast je bestaande vervoerders. * Packaly is momenteel actief in Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amstelveen, Eindhoven, Tilburg, Amersfoort, Maastricht.

Annuleren van zendingen

Het komt vast wel eens voor dat je een zending hebt aangemaakt maar dat het niet lukt om het pakket mee te geven aan de pakketdienst. Vanaf nu is het mogelijk om een zending te annuleren in je Pakketpartner Dashboard. Klik op Zendingen in het hoofdmenu. Vervolgens klik je op de zending die je wilt.. lees meer

COVID-19 / Coronavirus maatregelen

Wij hebben onze maatregelen genomen door ons team vanuit huis te laten werken. Uiteraard zijn wij gewoon (telefonisch) bereikbaar. In verband met het toenemend aantal online bestellingen en zendingen houden wij de capaciteit van het platform goed in de gaten. Waar nodig zullen we tijdig opschalen.  De vervoerders hebben zelf ook diverse maatregelen genomen. Klik hieronder in de.. lees meer